مرکز پشتیبانی بیت دیفندر

نحوه‌ نصب بیت‌ دیفندر روی ویندوز

1. به اکانت Central بیت ‌دیفندر خود وارد شوید. چنانچه هنوز اکانتی ندارید، خواهشمندیم ابتدا یک حساب ایجاد کنید.

پیش از نصب آنتی ‌ویروس بیت‌ دیفندر خواهشمندیم مطمئن شوید برای Bitdefender Antivirus Plus، Bitdefender Internet Security یا Bitdefender Total Security در اکانت Central خود عضویت دارید تا بدین‌ترتیب محصولی که نصب می‌کنید بتواند اعتبار آن را از اکانت شما نیز دریافت کند. چنانچه برای فعالسازی عضویت خود نیاز به کمک دارید، به این مقاله رجوع کنید: نحوه‌ فعالسازی اشتراک بیت‌ دیفندر.

2. به My Devices رفته روی گزینه Install Bitdefender products on your devices+ کلیک کنید.

3. اکنون پنجره جدیدی پاپ‌آپ خواهد شد. گزینه‌ی Security را انتخاب کرده و سپس برای نصب بیت‌ دیفندر روی پی‌سی فعلی خود گزینه This device را بزنید.

  •  چنانچه می‌خواهید بیت‌ دیفندر روی دستگاه‌ دیگری نیز نصب شود گزینه Other devices را انتخاب نمایید. سپس برای ارسال لینک دانلود از طریق ایمیل گزینه Email link و برای اشتراک‌گذاری لینک در پیام دایرکت گزینه Copy link را کلیک کنید.

4. منتظر شوید تا فرآیند دانلود تکمیل شود، سپس نصب‌گر را نصب کنید. این دکمه به شما کمک خواهد کرد تا آن را در مروگر پیدا نمایید.

5. بسته نصب ابتدا آپدیت گشته و بعد ویزارد راه‌اندازی نمایش داده می‌شود. دانلود فایل‌های نصب شاید وقت‌گیر باشند؛ خصوصاً اگر سرعت اینترنت پایین باشد.

6. زبانی را که می‌خواهید در محصول استفاده شود انتخاب نمایید.

7. برای تأیید سلایق خود Install را زده و نصب را آغاز کنید. بگذارید نصب تکمیل شود.

8. برای شروع پروسه اسکن نقاط مهم سیستم Start Device Assessment را بزنید. وقتی اسکن تمام شد، روی گزینه Open Bitdefender Interface کلیک کنید.

  • چنانچه تمایل به اجرای اسکن ندارید، فقط کافیست گزینه Skip را بزنید.

9. در پنجره Getting started در مورد عصویت فعال خود می‌توانید جزئیاتی را مشاهده نمایید. به منظور دسترسی به رابط بیت‌ دیفندر گزینه Finish را بزنید.

محصول بیت‌ دیفندر شما اکنون نصب و فعال شده است.